En blog med peeps (glimt) fra mit hjerte. Lidt erfaringer, inspiration og tanker om det der optager mig. Lidt om mode og skønhed, lidt mere om sundhed og velvære og en helt masse om mad!
Viser opslag med etiketten Diverse. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Diverse. Vis alle opslag
18.08.2011
Kærligheden til Sko
Som alle andre piger, er jeg sko fuldstændig hengiven. Ethvert par i min samling har et plads i mit hjerte, som et kunstværk med hver sit særlige udtryk, og jeg har altid nogle udvalgte stående i mit soveværelse. Udelukkende til pynt, så jeg kan nyde synet af dem, hver gang jeg går forbi...
26.06.2011
Standby...
Min blog vil være på standby de næste 2 uger. Jeg skal nemlig til Italien - til Milano, Bellagio og ikke mindst Venedig. Ned til sydens varme sol, til charmerende byliv og italienske lækkerier. De italienere kan lave mad som ingen andre! Jeg glæder mig fantastisk meget til at smovse risotto, pasta, frutti di mare, gnocchi, insalata, pizza. Mmh... Og mon ikke også der ryger et par sko med hjem med den sko-freak jeg er. For ligesom de kan noget med mad og simple, udtryksfulde smagsindtryk, så kan de også noget med sko. Så mon ikke jeg skulle forelske mig i et par og tage et stykke af Italy med mig hjem. Man kan jo håbe.. På gensyn :)
Abonner på:
Opslag (Atom)
